Az Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ ügyfélszolgálat postázási címének változása miatt a kinyomtatva visszaküldendő dokumentumokat immár az ESZFK központi címére várjuk.
- 01.20-tól kezdődően az ESZFK ügyfélszolgálata az alábbi címen fogadja a postai küldeményeket, kifejezetten az EESZT adminisztrációhoz szükséges:
- Csatlakozási nyilatkozatot
- HardToken készülék igénylőlapot
- Nem egészségügyi felhasználói név igénylőlap
Az új postázási cím:
Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.B. 1. emelet.
Az ESZFK ügyfélszolgálat telefonos és online elérhetőségei továbbra is változatlanok
- telefonszám: 061 920 1050
- e-mail címek:
- EESZT-csatlakozáshoz kapcsolódó ügyekben: csatlakozas.eeszt@eszfk.hu
- általános ügyekben: helpdesk@eszfk.hu
- jogosultság-igényléshez kapcsolódó ügyekben: jogosultsag.eeszt@eszfk.hu
Az ügyfélszolgálathoz érkező lakossági megkeresések az egészségvonal munkatársaihoz érkeznek, ezért a kiemelt ügyfélszolgálat munkaidőben (Hétfőtől-Csütörtökig: 8:00-16:30-ig és Pénteken: 8:00—13:30-ig) az ágazat teljeskörű támogatását látja el, mind az EESZT-hez kapcsolódó kérdésekben (jogosultság-beállítás, mobilToken beállítás, csatlakozási támogatás), illetve a miniHIS, startMedsol, eMedSolution rendszerhez kapcsolódó hibajelzések kapcsán felmerülő kérdésekben.