Változott az ESZFK-ügyfélszolgálat postacíme

ESZFK ügyfélszolgálat postacím változás

Az Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ ügyfélszolgálat postázási címének változása miatt a kinyomtatva visszaküldendő dokumentumokat immár az ESZFK központi címére várjuk.

  1. 01.20-tól kezdődően az ESZFK ügyfélszolgálata az alábbi címen fogadja a postai küldeményeket, kifejezetten az EESZT adminisztrációhoz szükséges:
  • Csatlakozási nyilatkozatot
  • HardToken készülék igénylőlapot
  • Nem egészségügyi felhasználói név igénylőlap

Az új postázási cím:

Egészséginformatikai Szolgáltató és Fejlesztési Központ
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.B.  1. emelet.

Az ESZFK ügyfélszolgálat telefonos és online elérhetőségei továbbra is változatlanok

Az ügyfélszolgálathoz érkező lakossági megkeresések az egészségvonal munkatársaihoz érkeznek, ezért a kiemelt ügyfélszolgálat munkaidőben (Hétfőtől-Csütörtökig: 8:00-16:30-ig és Pénteken: 8:00—13:30-ig) az ágazat teljeskörű támogatását látja el, mind az EESZT-hez kapcsolódó kérdésekben (jogosultság-beállítás, mobilToken beállítás, csatlakozási támogatás), illetve a miniHIS, startMedsol, eMedSolution rendszerhez kapcsolódó hibajelzések kapcsán felmerülő kérdésekben.

Előző hír
Adatcentrum lesz a gyógyszertár? – vitaindító előadások az eReceptről és a szakma jövőjéről
Következő hír
Az ESZFK is csatlakozott a méhnyakrák-megelőzési hét kampányához